Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 23:40:08 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/06646 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Urge küla, Kiriku tee 4 (Äripindadega 
korterelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kohila Vallavalitsuse ehitusnõunik Kalver 
Künnapuu kommentaar: menetlus on vaja suunata ka Transpordiametile, sest 
kinnistule on ehitatud täiendav kuur. Väidetavalt küll alla 20 m2, kuid 
ikkagi teekaitse tsooni ja mitte ehitusalasse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27045549>  (menetlus nr: 
436776), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister